Sidste update Naked

Uh, jeg har været dårlig til at skrive på det sidste.

Men vi har så småt fået sat gang i alle produktioner af apps, facebook sites osv. Der har været nogle udfrodringer ifht youtube, hvor vi mødte stor modstand fra globalt hold til at eksekvere vores idé på deres kanal. Well well.. Nye beslutninger blev truffet og det hele ser ud til at køre efter timeline. Er så småt igang med er hverve ambassadører, hvilket indtil videre er en succes med én foretrukken på holdet.

Det lakker mod enden, og jeg kan mærke mit fokus er på rapportskrivning, juleferie, nå alting inden jul og efter jul og slet ikke på opgave. Men vi runder lige så stille af og arbejder da også engageret med de opgaver der nu er her på falderebet.

Skal evaluere med T imorgen, og forberede mig på hvordan jeg har oplevet perioden indtil videre. Man har alligevel lært mere end man lige tror når man tager et kig i bakspejlet.

Det bliver mærkeligt at tænkte på at hverdagen kommer til at fortsætte her uden mig, samtidig glæder mjeg mig også til at begrave mig i opgave og linjefag og produktivitet.

Leave a Reply

