Uge 4 uofficielt

Nå, har virkelig været dårlig til at opdatere.

 

Jeg var jo på ferie, og så var Naked på workshop i Athen, hvor jeg så også havde ferie, derfor er dette den officielle uge 6 men uofficelle uge 4 for mig, hvor jeg rent fysisk har været her.

 

Brugte sidste uge på at skrive alt ind fra Athen workshoppen, rimelig pres, når man ikke selv har været med og ved hvad det handler om. Så det gjorde ligesom at jeg følte at min uge startede ret nederen, og jeg mistede lidt modet på det hele. Trine var på ferie og kom så på arbejde igen om onsdagen hvor hun endelig havde lidt mere til mig.

Så samtidig med at jeg har researchet og sat ind i ppt’s har jeg copy pastet content ind på Nakeds eget site og lært hvordan man ligger ting ind i backend. Meget til højrebenet når man også blogger.

Så overalt er jeg lidt i et dilemma. Jeg er bange for jeg ikke kan bruge det jeg lærer her til en praktik rapport da det INTET har at gøre med projektledelse, eftersom at alt foregår på strategisk niveau og det er minimalt med opgaver vi selv skal eksekvere. Men, når det så er sagt, så syntes jeg stadig at det er spændende at være med i de strategiske diskssioner, og høre hvordan der bliver brainstormet og idé udviklet. Jeg lærer stadig nye termer og ord, og overvejer lidt at gå i dybden med hvilke uddannelser de alle har taget her og se om det er noget der kunne være interessant. Så har jeg også tænkt om jeg ikke bare skulle blive frisør med tilhørende kaffe/vin bar. Så lidt sker der da.

Men jeg glæder mig egentlig til at Berit kommer så jeg kan få en snak med hende, om jeg skal fortsætte her, om der kan sættes en anden vinkel på mit forløb, så det har noget teoretisk tyngde.

Leave a Reply

