6,7,8,9,10

Blah jeg er så træt i hovedet af at researche at jeg lige må breake med at være produktiv… ish

Kan næsten ikke huske hvad jeg har lavet men vil give it a try…

Var til kundemøde med N i mandags, som var virkelig glade for koncept og eksekvering af d.p. Yay. (Not that I had anything to do with that) udover den flotte powerpoint det blev præsenteret på. Har brainstormet videre på, hvorledes vi kan overtale dem til at holde dp site åbent og lave en grand finale for billige penge.. 🙂 (Believe in it) Men der kommer til at skulle estimeres noget budget når vi er nået til en færdig idé, forhåbentlig på mandag.

Ehm… Har så fået nye opgaver med research på PS og hvilke tiltag deres konkurrenter har på sociale medier og i produkt udvikling. Et brand jeg ved intet om, hvilket gør mig rimlig støvet i hjernen efter 2 dages research… Men men… Det skal bruges til en workshop med dem på torsdag, hvor udgangspunktet er at lave en kampagne for deres nye produkt, inspireret af tidligere Nike ID og nuværende Nokia kampagne, hvor vi blander fysisk tilstedeværelse med digitalt indhold.

Har lært hvordan man forkorter URL’er… bum bum

Kan klokken ikke blive 5 så jeg kan få fri??

Leave a Reply

