4,5,6

Ehmmm…

Dag 4 og 5 var hhv produktiv og super uproduktiv…. (lavede vin oplæg hele dagen til Falernums vintur) (Ja jeg har fået lov til at tage på ferie i 5 dage) Woop!

Dag 6 har været interessant, eller jeg har ihvertfald lavet en præsentation til kunde N. (Fik afvide jeg ikke måtte offentliggøre kunder, hvilket jo egentlig giver meget god mening).

Jeg lærer stadig nye ord, såsom tech medier… Jojo… Man er velkommen til at spørge hvis man ikke ved…

Men er stadig optimistisk, og tænker tit, tænk hvis jeg fik PENGE for at lave det her.. Wow… Det må være nice.

Leave a Reply

