Day One/Dag et

This will be in danish, so I can do me some copy pasting later on for the assignment.

Det var en forventningsfuld dag, og jeg var SÅ klar på at være produktiv. De virkede alle sammen imødekommende og kool, som håbet. Dog er chef nr 2. nordmand og jeg fatter så absolut ikke hvad han siger, men laver den klassiske, smiler og nikker.

Min praktikvejleder, siger at det bliver bedre med tiden. It better.

Men fik tidligere websider, og endelig en videoredigerings opgave til allersidst. Hun havde virkelig travlt, og der var lige lidt pres til et “traffic” møde, hvor jeg først ikke vidste om jeg skulle deltage, og derefter ikke fattede hvad der blev snakket om. Mistede modet lidt, men fik endelig en brief personligt og blev sat ind i tingene med egen mail og jeg skal komme efter dig. So grown up!

Det lyder umiddelbart som om at hun er helt på bølgelængde med projektleder rollen og at jeg får noget kvalificeret arbejde mellem hænderne.

Gennemgår min forventnings dimmelimmer med hende imorgen og så ser vi.

Men første indtryk er chill, proffesionelt, kreativt og småt på den fede måde. Vi var 6 på kontoret idag. Vejleder fortalte også til stor glæde, at man er med over alle processer incl det kreative. LOVE! Så må vi se.

Leave a Reply

